طراحی گرافیکی ست اداری
طراحی گرافیک ست اداری
بعد از طراحی لوگوی مناسب و حرفهای، داشتن ست اداری قدم دوم است. ست اداری مجموعه سربرگها، کارت ویزیت، فاکتور و پاکت نامه است. این مجموعه حاوی اطلاعات شما به همراه آرم و لوگو، تلفن و راههای برقراری ارتباط با شما میباشد که نشان دهنده شأن کسب و کار، ابزار مکاتبات سازمانی و رسمی شما میباشد. ست اداری هر مجموعه بسته به نوع شغل و حرفه که هر سازمان حالت فروشگاهی یا خدماتی داشته باشد متفاوت است. اما آنچه که باید در تمامی آنها در نظر گرفت یکپارچگی و هماهنگی یکسان در کلیه اوراق میباشد.
سربرگ، فاکتور، سر نسخه، یادداشت، کارت ویزیت (بیزینس کارت)، پاکت نامه و پاکت پستی زیرمجموعههای ست اداری میباشند.
یکی از مهمترین عوامل در امر طراحی ست اداری منحصربهفرد بودن آن است که نباید طرح شما با طرح شرکت دیگری شباهت داشته باشد. ست اداری شما متعلق به شرکت شماست پس باید هویت و نماد شرکت و کسبوکار شمارا یادآور شود. این قضیه در سیستم برند سازی شرکت شما یا برند سازی شخصی تأثیر به سزایی دارد.