تاثیراتی که طراحی خوب بر روی فروش بیشتر محصول می گذارد
طراحی و زیبایی در دنیای امروز به عنوان یک علم با دید و دنیایی گسترده پیگیری می شود .طراحی گرافیکی و رعایت اصول زیبا شناختی باید نیازها و انتظارات کاربران را در کنار زیبایی بصری در نظر بگیرد.زیرا اولین نقطه ورود و تاثیر گذاری از طریق چشم اتفاق می افتد.یک طراحی بصری خوب به راحتی می تواند خود را معرفی کند .یک محصول زیبا بطور ذاتی دارای قدرت خاصی میباشد چراکه میتواند بلافاصله حواس کاربر و بیننده را به خود جذب نماید و اورا تحت تاثیر خود قرار دهد . کیفیت در زیبایی و طراحی یک محصول میتواند در فروش و همچنین بازاریابی به مراتب بهتر عمل کند