درباره من

داستان من

آن مرد با اسب آمد؟
سر کلاس اول این جمله برایم خیلی سوال برانگیز شد.عکس این قسمت با کاراکترهای سفید برفی ، پسر پادشاه ، سیندرلا، زیبای خفته و اسب شاهزاده و ..که همیشه نماد زیبایی ، خوش قد و قامتی و یا حتی اسبهای سفید سلطنتی و زین کرده بودند تناسبی نداشت آن جمله و آن عکس شاید اولین جرقه یادگیری گرافیک مدرن برای من بود.بعد از آن اوقات فراغتم را برای برابری با نقاشیهای والت دیزنی و ...به کلاسهای طراحی و رنگ روغن ، ایر براش و پاستل و ...گذروندم.رشته دانشگاهیم هم به یادگیری و میزان شوق و اشتیاقم سرعت میبخشید و در کنار برنامه نویسی کامپیوتری کار با نرم افزارهای گرافیکی را هم دنبال میکردم.تا اینکه بعد از درس و دانشگاه با مراجعه به یک شرکت گرافیکی بابت چاپ اولین پروژه ام ، صحبتهایی در رابطه با زینک و چاپخانه و سایزاستاندارد شد.برایم سوال شد که از چه حرف میزنند و استانداردها چیه وزینک چکار میکنه.پا به دنیای ناشناخته بزرگتری گذاشته بودم و حتی یادم هست که رئیس آن شرکت پروژه را که دید از سبک طراحی تعریف کرد .برایم ورقه های فلزی را آورد و شروع به توضیح درباره آنها کرد.ولی ارتباطی بین نرم افزار وورقه های فلزی پیدا نمیکردم.

mitra khodadadمشاوره تبلیغات/برندیگ/دیجیتال مارکتینگ
  • چون پروژه به تیراژ زیادی هم چاپ میشد لازم بود که به طور اساسی طرح رو اصلاح کنم و ارتباط بین ورقه ها و نرم افزار را پیدا میکردم.به همین جهت وارد چاپخانه ها شدم .پس همه چیز رو از اول شروع کردم. چون کتاب مرجعی هم برایش نبود مدتی طول کشید تا رمز و رازهایی که مربوط به بازار این صنف بود را یاد بگیرم. بعد از مدتی کار کردن به مشتریانی بر میخوردم که به اصطلاح برای طراحی به روز مراجعه میکردند . وقتی طرح ها ی اولیه آنها را نگاه میکردم داستان آن مرد با اسب آمد برایم تداعی میشد.دقیقا آنچه که به آن پرداخته شده بود با ساختارزیبا شناختی و اصول اولیه فاصله داشت. پیشنهاد ریدیزاین طرحها به مشتریان باعث شد که بر مباحث برند سازی و تاثیر گذاری سبک طراحی بر قدرت برند ... مشتاق و واقف بشم
  • 4 November 2018تمایز وبسایت من

    مدتها بود که طراحی سایتم را آغاز کرده بودم ولی چون بخشهای آموزشی متفاوتی را مد نظر داشتم بهتر دانستم که برای دوستان عزیزی که کم شنوا یا مسائلی از این قبیل دارند هم بتوانند از مطالب سایت استفاده کنند. به همین جهت ویدیو ها را با زیر نویس ارائه کردم و همچنین برای دوستانی که فرصت تماشای ویدیو ها را ندارند در هر بخش علاوه بر ویدیو ، پادکست یا همان فایل صوتی را با قابلیت دانلود رایگان در اختیارشون قرار دادم
  • مقاله در روزنامه نصف جهان

    با توجه به تجربه هایی که در این چند سال کسب کرده ام مقاله ای تحت عنوان برند شخصی و اهمیت ظاهر آن بر کسب و کار که با هدف آموزه هایی راجب به قواعد و قوانینی در خصوص برند های شخصی ، پوشش آنها و نحوه حضور و معرفی خود به بازار را مورد بررسی قرار داده ام و به گونه ای زیر ذره بین قرار گرفتن انواع برندها با مخاطبین متفاوت ، اعم از موافق و رقیب به تصویر کشیده شده اند.

اهداف و دیدگاهها

  • درباره من/دیدگاه های من

  • software95%
  • support60%
  • speed85%
  • Team projects75%
  • creativity and innovation70%
  • Supervision65%

مهارت های اجرایی من

به منظور پیشبرد اهداف کسب و کارها
  • 4 November 2018مشاوره تبلیغات

    هر مشتری در هر زمینه فعالیت، در حوزه کسب و کار خود به یک سری آگاهی و استراتژی نیاز دارد.اگر این آگاهی به موقع به او داده شود میتواند با انتخاب درست نتیجه مثبت را برای سازمان خود رقم بزند.
  • 4 November 2018طراحی گرافیک

    سازمانها ، شرکتها و حتی کسب و کارهای نوپا و ساده برای عرضه ، نمایش و شناساندن محصول یا خدمات خود به مخاطبان و بازار هدف خود (از یک بسته بندی سوزن تا حضور در نمایشگاه های بین المللی و...) نیاز به یک پکیج طراحی گرافیکی در حوزه های مختلف تبلیغاتی در جایگاه های متناسب دارند.
  • November 2018 4آموزش

    هر چیز که پویایی نداشته باشد طول عمر آن کوتاه است.پایه و اساس همه کارها بر اساس آموزشها و تجاربی است که ما در آن حرفه کسب میکنیم.برای طراحان گرافیک آموزشهای استاندارد سازی کارهای خود بر مبنای اصول طراحی و چاپ و ... و برای کسانی که تمایل به زمینه های دیجیتال مارکتینگ ، برندشدن و ویدیو مارکتینگ که دنیای امروز و آینده را رقم میزند برنامه ریزی کرده ایم.
  • 4 November 2018برندینگ

    امروز به دنیایی رسیده ایم که میزان تولید بر میزان عرضه و تقاضا پیشی گرفته و رقابت زیاد به چشم میخورد .اما محصولی می تواند در این بازار فروش خوب و مداومی داشته باشد که به صورت برند برای مردم معرفی و جایگاه سازی شده باشد.
فروشگاه